Розробники "S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля" повідомили, що за перші 48 годин після старту продажів було реалізовано мільйон примірників гри. При цьому, досягнутий показник не враховує гравців, які долучилися до гри через Game Pass.
"Це лише початок незабутньої пригоди. Випромінення Серця Чорнобиля стає сильнішим з кожним із нас! З вдячністю глибшою за мережу Лабораторій Х, хочемо сказати: Дякуємо Вам, сталкери!" - йдеться у дописі.
Команда GSC Game World відверто визнає можливість технічних проблем на старті, враховуючи безпрецедентний масштаб проєкту для студії. Розробники обіцяють оперативно реагувати на відгуки гравців та випускати регулярні оновлення. Також вони анонсували запуск безкоштовного контенту, деталі про який обіцяють розкрити у грудні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Океан Ельзи", "ТНМК" та Мозговий: які українські пісні звучать у грі S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl та де їх слухати
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl - що відомо про гру
S.T.A.L.K.E.R. – це унікальна серія українських відеоігор, що поєднує шутер від першої особи з елементами survival horror та рольової гри. Події розгортаються в альтернативній версії Чорнобильської зони відчуження, де після загадкового "Викиду" у 2006 році з'явилися аномалії, артефакти та мутанти.
Історія розробки S.T.A.L.K.E.R. 2 розпочалася ще у серпні 2010 року, коли GSC Game World анонсувала гру з планованим релізом у 2012 році. У квітні 2012 року проєкт було офіційно скасовано. Друге життя гри почалося навесні 2018 року, реліз планувався на 2021. Важливою новиною стало те, що вперше в історії серії гра мала вийти не лише на ПК, але й на консолях Xbox Series X/S.
Подальша розробка супроводжувалася кількома переносами дати виходу, однак цьогоріч команді GSC Game World вдалось довести проєкт до успішного релізу.
Як писав "Ми-Україна" раніше, гра “S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl” стала абсолютним лідером продажів в Steam.